سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه از جدیدترین کدهای تخفیف اسنپ مطلع شویم؟

پیش از هر چیز باید بدانید که کدهای تخفیف اسنپ به دو صورت عمومی و اختصاصی منتشر می‌شوند. همان‌طورکه از نامشان پیداست کدهای عمومی بعد از انتشار در دسترس عموم قرار می‌گیرد اما کدهای اختصاصی به روش‌های دیگری مثل ارسال پیامک به دست برخی کاربران می‌رسد.
بنابراین اگر می‌خواهید همیشه اولین نفری باشید که از انتشار کد تخفیف اسنپ خبردار می‌شود، می‌توانید از پرتخفیف کمک بگیرید. چراکه پرتخفیف با اشتراک‌گذاری این کوپن‌ها کار برای تخفیف‌دوستان بسیار ساده کرده است. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید با استفاده از سایت یا اپ پرتخفیف در هر لحظه به جدیدترین کدهای تخفیف اسنپ دست پیدا کنید.

 

چگونه جدیدترین کدهای تخفیف اسنپ را دریافت کنیم؟

دریافت کوپن تخفیف اسنپ در پرتخفیف بسیار ساده است شما با طی مراحل زیر و تنها با چند کلیک می‌توانید کوپن موردنیازتان را دریافت کنید:
1- وارد سایت یا اپ پرتخفیف شوید. همان‌طورکه در تصویر می‌بینید، در پرتخفیف کوپن‌ها بر اساس نوع خدمات به‌طور منظم دسته‌بندی شده‌اند.

کد تخفیف تاکسی اینترنتی

 

کوپن تخفیف اسنپ، در دسته‌بندی «تاکسی اینترنتی» قرار دارد. با کلیک روی این گزینه انواع بن تخفیف از برندهای اسنپ ، تپ‌سی، دینگ و … برایتان لیست می‌شود. البته اگر می‌خواهید تنها کدهای تخفیف اسنپ را بررسی کنید، می‌توانید با تایپ نام اسنپ در کادر جستجو، به کد تخفیف اسنپ تهران و سایر شهرها دسترسی پیدا کنید.

2- همان‌طورکه در تصویر پیداست، هر کوپن شامل اطلاعاتی مثل عنوان کد، نوع کد و میزان اعتبار کد است. همچنین در این قسمت، امکان ارسال کوپن هم برای کاربران فراهم شده است.

آخرین کدتخفیف اسنپ

بعد از بررسی کوپن‌ها و یافتن کد تخفیف موردنیازتان، با کلیک روی دکمه‌ی سبز «مشاهده کد تخفیف» صفحه‌ی مشخصات کد برایتان باز می‌شود.

3- این صفحه‌، اطلاعاتی مثل تاریخ انقضای کد و توضیحات مربوط به کد را نشان می‌دهد. به‌علاوه شما می‌توانید از امکانات مختلفی هم استفاده کنید به‌عنوان مثال می‌توانید از این صفحه پرینت بگیرید یا آن را برای دیگران ارسال کنید. همچنین می‌توانید این کوپن را به لیست علاقه‌مندی‌‌هایتان اضافه کنید.

کد تخفیف اسنپ

توصیه می‌کنیم که پیش از استفاده از کوپن تخفیف اسنپ به عنوان و توضیحات کد توجه داشته باشید، زیرا ممکن است کوپن دریافتی‌تان کد تخفیف اسنپ تهران یا فقط برای یک یا چند شهر ویژه باشد، گاهی هم ممکن است اسنپ این بن را تنها برای اولین سفر درنظر گرفته باشد. با توجه به اینکه کدهای موجود در پرتخفیف همگی از قبل تست و بررسی شده‌اند، بنابراین حتماً به این نکات توجه داشته باشید تا در هنگام خرید به مشکلی برنخورید.